Introduktion

Jag kanske borde börja med att presentera mig själv?

Alice heter jag och i Sverige bor jag på västkusten, strax utanför Göteborg. Jag är född 1992 och fyller således 19 år nu i Juli. Min 20 årsdag hoppas jag få fira borta i USA...
Jag läser just nu min sista, skälvande månad på Realgymnasiet i Göteborg inriktning Naturbruk/Naturvetenskap. Den 31a Maj tar jag studenten!

När jag inte pluggar spenderar jag största delen av min vakna tid i stallet; antingen på något utav mina 2 extra/helgjobb i olika stall där jag arbetar som hästskötare, eller i hemmastallet där min häst står uppstallad. Jag tänker ägna min sista sommar tillsammans med henne nu innan USA med att tävla så mycket vi bara hinner och orkar i hoppning.

Annars är jag nog som folk är mest; uppskattar sällskap i form av mina vänner, min fantastiska familj, ägnar gärna min tid åt att läsa, se på film, tjöta (på ren göteborgska) osv.

















Kommentarer
Postat av: Elvira

Men Alice, då bor vi ju nära varandra!! ;) Jag bor 40 minuter från gbg xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0