Rubrik, typ.

Hej Hej!

På matchningsfronten intet nytt. Lagt upp video och även "miniprofil" som jag lyckats missa innan...? Sjukt konstigt att titta på sig själv på filmen, och höra sig själv på engelska. Usch och fy, ser jag ut sådär...? Men nu är det gjort i alla fall, så jag hoppas att jag får någon match snart. En endaste ynka liten hade varit lite bra för självförtroendet.

Jobbar lite på designen på bloggen också. Går väl sådär. Nåt snyggare kommer så småningom, just nu skriver jag ju verkligen enbart för min egen skull, så det gör inte så mycket om det är fult ;)

Sitter och läser andra au pair bloggar och blir galet avundsjuk! Speciellt på dem som får matcher nu, ni snor ju mina familjer, liksom ;D!

Fick en idé: Jag ska börja göra lite listor på olika grejer! Sånt jag vill komma ihåg, som kan vara kul/användbart för er etc. Sånt jag inte vill glömma bort att jag tänkt/tyckt. Japp, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0