Coolbeans...

Tisdag idag. Seg tisdag!

Skitkallt imorse! Jag - som är en isbjörn - sov i långkallingar, strumpor och tjocktröja. Burr!
Kan även meddela att amerikissarna inte vet vad "isskrapa" innebär. Deras verktyg för ändåmålet liknar till utseendet en riktig isskrapa, men den klappar mer lite kärleksfullt på isen på vindrutan...

Just nu sitter jag på Coolbeans, "vårt" hak här i Oradell. Både mysigare och bättre än starbucks! Plus att det ligger på gångavstånd ifrån huset, och det är ovanligt i detta landet kan jag säga...! Väntar på Frida som varit här en sväng redan men skulle jobba en timme eller så emellan och sen komma tillbaka. Så jag och mitt kaffe underhåller oss bäst vi kan på egen hand sålänge, allt för att komma ur huset en stund, nåt som blir väldigt viktigt när man bor på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0