Godermorgon

Igår vart det ju andra advent! Missade jag nästan helt... Ingen julkänsla alls faktiskt, surt just på det sättet med judisk värdfamilj. Jag vill baka lussebullar, pepparkakor och dricka glögg. Och CHOKLADBISKVIER, mamma!

Var på LCC möte igår. Det vart en tre-fyra au pairgrupper som slagit ihop sina möten, så rätt mycket folk vare. Trots det satt jag mest och pratade med Oliven. Lite dumt kanske, borde träffa annat folk med, men jag tycker rätt bra om den tjejen...

Idag jobbar jag officiellt min första riktiga arbetsdag. So far so good! Fixade iväg S till skolan i tid, och skickade iväg tvillingarna på cykel bara några minuter efter att de borde åkt. Lekte sedan super au pair genom att fixa kedjan som hoppade på en av deras cyklar. Bra morgon!

Har inga planer alls för dagen, egentligen. Idag blir nog en lite tråkig dag... Har duschat, så något produktivt har jag ju gjort. Men annars blire nog antingen Greys eller Friday night lights maraton idag. Vill åka iväg och göra grejer egentligen, eftersom jag håller på att börja klättra på väggarna, men jag vill inte fråga om bilen än...
Usch, jag HATAR första veckan! Är för van vid det nu, det är så jäkla tråkigt!! :(

Där fick ni lite morgongnäll ifrån mig!


Kommentarer
Postat av: EmJo ' Flytta utomlands

Får du inte baka julsaker och så ändå hos familjen? Även om de inte firar jul :)



2011-12-05 @ 20:03:41
URL: http://emjo.blogg.se/
Postat av: Helen Björesund

mmm - inte så kul att göra chokladbiskvier själv här hemma. Och vem ska äta dem????

2011-12-05 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0