Prinskorv!

Morsan, högsta hönset i huset kom hem igår. Hon verkar bra!

Inatt fastnade jag vid Grey's anatomy, vilket gjorde att jag somnade 2. Vaknade 11. Kändes sådär första dagen hela familjen är hemma. Men mamman var på gymmet, pojkarna i Hebrew school och pappan upstate NY, så det var bara jag och S (15åringen) hemma. Chill.
Nu har jag och mamman gått igenom massa grejjer, pratat lite, visat runt. So far, so good.

Nu ska jag steka prinskorv. Eller försöka klä ut amerikanska korvar till prinskorv, för det är LCCmöte ikväll och då ska man ha med en traditionell (Jul?)rätt ifrån sitt land. I'll bring the prinskorv och Olivia the potatismos. Inte för att mos är så traditionellt på julbordet kanske, men vi vill lära amerikatterna hur mos ska smaka. Här har de bacon och såna dumheter i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0