06.30 Måndag morgon

Klockan är halv sju och jag har varit vaken i en timma, lite drygt (heter det "timma" eller "timme"...?). Om en halvtimme börjar jag jobba. Första dagen, andra veckan.

Sitter och läser bloggar. Liten mysig morgonvana jag lagt mig till med. Förstår att CC har ett avresedatum idag, eftersom jag sett flera bloggerskor som gör sina sista inlägg på svensk mark. Jag kan inte låta bli att avundas dem, och känna lite extra stark frustration över att just nu vara helt maktlös själv när det gäller Äventyret med stort Ä. Att vara i matchningsprocessen kan verkligen ta knäcken på den som i vanliga fall får saker fixade på ett kick.

Bye, then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0