4/7

Egentligen inte så värst mycket att rapportera; familj 5 har inte hört av sig, men jag har inte förlorat hoppet riktigt än. Matchningen är kvar på min sida, och nu på morgonen ringe jag CC Stockholm och sa att jag gärna vill prata med familjen. Ha, blev förövrigt väldigt förvånad när jag ringde upp och en manlig röst svarade i telefonen...? Jag som trodde att det bara var tjejer på CC, jag blev så förvånad och tänkte först att jag ringt fel så jag höll på att tappa tråden helt...

Vet inte om någon minns min telefonfobi...? Kan meddela att med matchningsprocess och dessutom vid sidan av au pairandet ett nytt sommarvikariat med ett schema som inte stämmer, så har den rädslan redan börjat blekna ordentligt...

Well, nu får jag väl återgå till mitt väntande.


Kommentarer
Postat av: Marina

Sv. Ja familjen bor i Chevy Chase :) Det är en singelmamma och en flicka på 5 år. Verkar jättegulliga! Om detta är familjen du blev matchad med, pratade du med dom?



Kram

2011-07-04 @ 12:04:28
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Marina

Sv. Ja jag hoppas verkligen att de tyckte det kändes bra också! :D



TACK :)



Kram

2011-07-05 @ 11:16:22
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0