28 dagar

...Kvar tills jag tar STUDENTEN!! Fattar ni?!

Jobbar för fullt med min studentskiva, gjort egna inbjudningskort, planerat kläder och meny etc :) Är roligt, mycket roligare än att ta tag i högen med läxor som måste göras innan dess...

Fick ett mail ifrån Stockholmskontoret (CC) häromdagen. De skrev att många familjer söker aupairer i Juni redan. Jag funderade starkt på att ringa upp och säga att de kunde ändra mitt avresedatum, men insåg efter att ha tänkt efter lite eftertanke att det inte var möjligt. För det första har jag tre månaders "uppsägningstid" på min häst, dessutom är det för mycket med skolan just nu för att jag ska hinna fixa hälsoundersökning, visum osv. Dessutom såg jag häromdagen att jag måste fixa mig ett nytt pass...

Så än så länge äre september som gäller :-D

Oh, såg också att min ansökningsvideo dök upp på aupairvideos.com! Folk kan kolla på mig... läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0