Bra och inspirerande au pair-bloggar

Detta är mest för min egen skull ;) för att jag ska komma ihåg vad jag hittar, har inte jättebra minne när det gäller sånt.

Here we go (listan uppdateras efter hand)

California
*
Stephanie
*
Josefine
*Josefine nr.2
*Wendela

New York
*Amanda

Illinois
*
Sofie

Washington
*
Martina
*
...?
*
Jenny
*
Tess

Philadelphia
*
Nathalie

Massachusetts
*
Natalie
*Marie  
*Jasmine

Maryland
*Emma

Florida
*Sofia
*Cajsa

Pennsylvania
*
Julia

Washington
*
Emelie

Andra länder än USA
*Elvira (Nya Zeeland)

I matchningsprocessen
*Marina
*Lisa
*Carro


Kommentarer
Postat av: Elvira

Wow, satt just och kikade på dina inlägg, gillar verkligen vad du skriver! Och du är modig och skriver vad du känner inför saker! :) Var väldigt kul att hitta länken till min blogg också! ;) haha nu har vi chockat varandra då! XD Kramar

Postat av: Anonym

Såg att du lagt upp min blogg här som en inspirerande blogg!! Tack så jättemkt. Alltid lika roligt när ngn uppskattar det man skriver. :)Har du fått ngn familj än?

2011-07-02 @ 03:54:43
Postat av: Alice

Sv: Hej! Haha, nu vet jag ju inte vilken utav alla bloggerskorna som just du är, eftersom du är anonym ;))

Ingen familj än, hoppas fortfarande på "the one"... :)

2011-07-02 @ 14:55:31
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha, ojdåå. Glömde visst skriva mitt namn. ^^ Okeej, men du hittar nog en snart. Själv är jag i rematch och så får vi helt enkelt ta och se om jag får någon familj, annars är det hemfärd den 2 augusti som gäller.

2011-07-22 @ 18:16:39
URL: http://josefineannarenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0