Det där samtalet som aldrig kommer...!

Fucksson, ju mer jag tänker på Maryland-familjen desto mer gillar jag dem...! Jag går som på nålar och håller en hand på min telefon 1440 minuter om dygnet för att inte missa ett enda livstecken den ger ifrån sig. Till saken hör att min fån de senaste veckorna lagt sig till med en charmig liten egenhet - den stänger av sig när den är sugen på det. Gör inte min diafragma (eller vart sitter nervositet,...?) lugnare.
Men ack och ve, från Maryland intet nytt.

Positivt är väl att matchningen inte försvunnit ifrån mitt login än i alla fall (jag kollar ca. var 5:e minut...). Så de har i alla fall inte tackat nej, än.

Som det sanna barn av 2000-talet jag är har jag använt mig flitigt av sökmotorn Google, och funnit en del trevligt om området de bor i. Vill inte säga var, men de närmsta städerna är Bethesda och tydligen ska inte DC. vara alltför långt bort heller :-) Jag gillar't.




Kommentarer
Postat av: Elvira

Tack för lyckönskningen, och lycka till själv med Maryland-familjen!! :D kramar!

2011-05-19 @ 23:10:22
Postat av: carro

sv: hej :) ja jag åker också med cc. men jag vet faktiskt inte vad jag har för preliminärt avresedatum vet bara att det är i september. först satte dom de till 27 juni tror ja men kände att jag vill ha sommaren hemma.

men hur går de för dig med matchningen? jag har haft en match hittills och den tog ca 3 veckor att få, vet inte om det är väldigt lång tid? och nu har det gått två veckor till utan match...hoppas att det går fortare snart.

2011-05-20 @ 16:33:58
URL: http://carroaupair.blogg.se/
Postat av: Elvira

Javisst är det synd. Men tror det var det enda rätta.. ;) Eller hur, man vill ju känna att man hör hemma och att det är en trevlig stämning... Aja, tids nog skall vi nog hitta vad vi söker! :) kram

2011-05-20 @ 22:05:30
Postat av: Emelie

Vad fin profilbild du har! =D

2011-05-22 @ 20:10:30
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0