Lista #2: 5 saker jag ska ta med mig till USA

5 saker jag inte kommer kunna leva utan:

1. Decilitemåttsats (dvs dl, msk, tsk mått) Ja, jag vet att jag kommer lära mig hela grejen med cup osv, men jag ser det som en övergångsgrej. Rom byggdes inte på en dag.
2. Osthyvel.
3. Min tjocka receptbok som egentligen bara är en anteckningsbok som jag proppar full med svenska (och andra) favoriter jag tänker utsätta ongarna för. (You've gotta try it before you say you don't like it...)
4. Mina gympadojjor (som förövrigt kommer att få stanna kvar sedan).
5. Min laptop




Kommentarer
Postat av: Amanda F

Decilitemåttsats är en riktigt bra ide :D jag satt och tänkte på de för nån vecka sen :D. allt kommer bli så mycket lättare med de om man har recept med sig :D

2011-05-23 @ 20:32:16
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Hittade precis din blogg, lär läsa igenom hela så snart jag har tid! :D

Själv sticker jag till New Orleans den 25juli!! :D Följ gärna med via bloggen!

(länkar din blogg under "länkar" på min blogg om de är ok?)



Ha de bra!

2011-05-23 @ 22:10:41
URL: http://elliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0