Lite söndag

Goderkväller!

Söndag idag, men ingen skola på G imorgon. Skönt! Är ju klar med alla uppgifter, så jag är ledig både måndag och tisdag. Nu är det verkligen inte långt kvar till studenten... Jag behöver verkligen detta. Helgen har varit ett slags vimmelkantigt töcken. Inte festat - nej - men jobbat båda dagarna, och lämnade in min absolut sista skoluppgift i fredags, och då var det som om någonting bara släppte. Alla spänningar, all stress alla undertryckta panikliknande känslor som förknippats de med skolan de senaste veckorna bara dog ut på en gång och jag bara kände hur luften gick ur mig. Hela helgen, och fortfarande, känns som om jag inte sovit alls. Känner mig överkörd av en ångvält, typ. Det känns sådär som det gör när man har en riktigt rejäl influensa på gång. Orkar ingenting.

Imorgon ska jag istället försöka sova så länge som möjligt, sedan ska jag fixa lite inför studenten. Jag ska ha en fet efterrättsbuffé som är mitt eget territorium, och det kräver en del planering. Jag är perfektionist och när jag ger mig på något så ska det vara klanderfritt.

Ska nog försöka sova ganska snart. Ja, så blir det. Ska bara skriva ett separat inlägg om matchningar osv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0