Match nr. 1!

Herregud, herregud, herregud...! Jag sitter och pluggar matte inför nationella i Matte D i morgon (!) och loggar bara in på min hotmail lite sådär i förbifarten för att kika om jag fått mail ifrån någon lärare, men vad möts jag av om inte den underbara, av alla aupairer så efterlängtade rubriken: You have a match!

Åh, jag vet inte hur jag ska beskriva den här känslan...! Det både vände sig i magen och skuttar runt enhörningar på samma gång...! 

Match nr.1:
Stat: Maryland
Närmsta storstad: D.C
Familj består av: Mamma, Pappa, 2 döttrar, 1 son. Alla mellan 2 och 5½ år gamla.
Positivt: Gillar staten/läget. Gillar storleken på familjen - lagom. Gillar att de har katt ;). Gillar att de verkar vara en lugn familj.
Negativt: De vill att jag ska prata Svenska med barnen. Det vill inte jag. De verkar väldigt lugna - inga äventyr direkt...? Sen är barnen lite för små. Eller lite för många som är så små, i alla fall.
Magkänsla: Nja. Vill prata med dem i alla fall. 

Nu händer det, kanske...!





Kommentarer
Postat av: jenny

va kul med första matchen! vart i maryland bor dom? är det nära DC? :) lycka till!

2011-05-18 @ 09:25:35
URL: http://jennybysell.blogg.se/
Postat av: Elvira

Grattis till din första match!! Gud vad kul!! Nu får vi hoppas att de hör av sig till oss, våra familjer ;D Kramar!

2011-05-18 @ 09:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0