Min sista vecka...

...som gymnasist började idag. Eller, det är ju inte riktigt sant eftersom jag inte slutar förrän den 31:e, men på fredag sätts mina betyg och allt är klart! Sen är det bara att planera inför studenten... :-D

Efter studenten hoppas jag verkligen att min matchningsprocess kommer igång på allvar, annars är det inte roligt längre :-(

Idag hade jag en utav mina sista Fysik B lektioner, något som jag verkligen är glad att vara klar med. Den kursen har jag verkligen bara kämpat mig igenom... Idag fick jag dock chansen att briljera lite, eftersom vi diskuterade kärnkraft och jag fick chansen att blotta mina kunskaper jag samlat på mig kring ämnet. Ibland är det bra att vara nörd B-) Knowledge is power, and so on...

Nu har jag egentligen inte alls tid att sitta här. Jag måste måste måste ta tag i dessa sista uppgifter jag har nu. Måste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0