Pluggpluggplugg

Det är bara och enbart plugg som gäller för mig idag. Djup suck. Den enda godkända pausen jag har är för att rida en sväng sedan.

Jag har just nu en att göra lista som ser ut såhär:
*Historia A - Frågor kring andra världskriget
*Historia A - Hemtenta kring Sveriges neutralitet under andra världskriget
*Idrott och hälsa - Fördjupningsuppgift näringslära
*Matte D - Plugga inför nationella (evighetsuppgift)
*Matte D - Redovisningsuppgift
*Mikrobiologi - Inlämningsuppgift växtsjukdomar gu va skönt å va av med den skiten!!
*Ekologi - Provplugg vattenmiljöer
*Religion - Skapa en sekt =)
*Fysik B - Inlämnings/projektuppgift
*Ekologi - Ind. VG/MVG uppgift kring biom
*Planera och genomföra egen idrottslektion

Klart innan 19:e Maj. Kul va?
  Ha, lika skönt vaaaarje gång jag kan stryka nåt :D

Kommentarer
Postat av: Mig själv

Kommenterar bara för å kolla hur det ser ut =)

2011-05-05 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0