Still nothing...

Försöker intala mig själv att det är för att det är för tidigt, att de som vill ha au pair i September inte letar än. Intala, intala, intala. Men jag vill också vara med, ju! Känns lite som att de flesta som ska åka kring den tiden (iofs lite tidigare, men ändå) är i full gång med sina matchningar, och jag har fortfarande inte fått min första. Suck. Jaja, jag får hoppas att det betyder att när det väl trillar in en så kommer det vara min familj. Att det bara känns rätt, helt enkelt! :)

Så, nu fick jag gnälla lite också ;)


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hej igen! haha hade velat se din min, blev så glad över dina kommentarer så jag ville tillägna dig ett litet inlägg! Visst verkar det kul med all god stämning! Som du så snäll skrev till mig, så börjar man inte få matchar förrän 2-3 månader innan, du är ju ute i väldigt god tid! Allt kommer lösa sig, jag menar det är så många innan oss som haft torka och sedan har allt löst sig jättebra! :) Läste att du gillar hästar också, precis som jag, vad skoj! :) Kramar

Postat av: Johanna

Hejhej!

Hehe, tack sjalv!! :) Haller med dig fullstandigt! Ta vara pa tiden du har har. 1ar later sakert valdigt lange, men nar du val kommer hit kommer tiden bara springa ivag! Trust me, i know! Been there, done that..:P Det blir vad man gor det till! ;)

2011-05-15 @ 03:04:17
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Postat av: Elvira

Äsch, snart börjar matchningarna trilla in för oss skall du se! Det är någon mening med allt! :) Yes, jag red dressyr ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0