Tidigare?

Funderar på allvar på att tidigarelägga mitt avresedatum till Augusti någon gång. Om jag bara ska tänka på mig sjävl, så vill jag verkligen det. Men det finns lite andra krux, som gör att jag tvekar. Dels har jag 3 månaders uppsägningstid på min pålle (foder), vilket gör att det skulle bli på håret att jag blir av med henne. Drar mig som fasen för att säga upp henne dessutom...
Sedan har jag jobb i månadsskiftet Juli/Augusti och jag vet inte hur långt in i Augusti detta sträcker sig än.

Hästen kommer fortfarande på sommarbete då, så det kanske på något vänster skulle gå att lösa... Då slipper jag dessutom vara där när hon åker...
Jobbet... jag får prata med mina chefer.

Ska diskutera detta med CC på måndag om inte Maryland hört av sig då.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag rekommenderar verkligen att flytta avresedatumet till tidigare! Det gick jätte trögt för mig i början, jag fick bara matcher som inte hörde av sig. Jag ändrade mitt avresedatum och dagen efter hade jag redan fått en match, dock försvann den. Men dagen efter det hade jag en ny match igen, som blev min värdfamilj :) hade jag aldrig flyttat mitt avresedatum hade jag aldrig matchat med den här familjen. Hoppas du kan lösa allt så det funkar att flytta ditt avresedatum!

2011-05-26 @ 13:12:47
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: sofia

Ja, så länge ska man inte behöva vänta på att de ska höra av sig. Jag tycker definitivt att du ska ringa till kontoret och kolla vad som händer, det är ju jätte frustrerande att ha en familj som inte hör av sig ockupera ens ansökan.

Jaa, jag trodde inte alls ja skulle behöva ringa runt så här mycket. Men men :)

2011-05-26 @ 16:03:28
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se
Postat av: Elvira

Alice, jag tycker absolut att du har gett Maryland en chans, spola dem och gå vidare, du skall inte behöva vänta så länge! Lycka till, kramar!

2011-05-26 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0