Jag älskar ström, eller: Dagen då jag såg mitt första football game

Vilken underbart, fantastisk känsla det var att få kunna duscha ordentligt i morse! Och tända ljus, och kolla internet, och ha på TVn!

Anyhow, jag ska väl så småningom försöka uppdatera lite kring veckan som varit blogglös, men inte just nu; jag orkante.

Idag har jag gjort något jättespännande, jag har varit på mitt livs första amerikanska fotbollsmatch. Det var PRECIS som på film. Bandet som spelade, cheerleders som hoppade, publiken som var galna, hamburgare, laget som var hemmahjältar... Vilken stämning det är på gameday, kan jag säga...! De var lite små bara, killarna. Men det var ju en highschoolmatch, så de är väl ursäktade. Antar jag.

Tog lite foton, men är på tok för trött för att ladda in dem i datorn nu. Så det får bli lite senare. Bjuder på en av Johannas bilder på mig, henne och Sara så länge:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0