Svar på fråga!

Herregosh, jag har ju glömt detta helt!


Hej Fredrika!
Jättekul att du kommer hit snart, lycka till med alla förberedelser!! :)
Jag bor just nu hos min LCC i Newtown CT och är ju i rematch, så vem vet var jag hamnar?

Hästdelen ja, det är vääääldigt olika här. Här i CT finns det superfina, lyxiga stall där de ger lektioner. Dock får man betala ca 60 dollar/timme (!). Jag började ju rida litegrann, det var genom en annons jag hittade på en utav alla "hastnet.se" liknande sidor här.
Man kan ha en half-lease på en häst här, dvs ungefär som medryttare i sverige. De annonserna finns på annonssidor (om du är intresserad kan jag länka). Detta varierar mycket i pris, en del vill ha flera hundra dollar i månaden, andra vill bara ha hjälp - precis som i Sverige.

Fråga på om det är nåt som är oklart eller om någon är nyfiken på något annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0