Fastest. Rematch. Ever.

Bonjour!

Här är det snabba puckar, vill jag lova!

Igår eftermiddag hade vi exitmöte här i huset och på kvällen fick jag en matchning. Började skratta när jag läste "Närmasta stad: Westport". Mamma, pappa, tvillingar (en pojke, en flicka) på 13½ + 2 hundar.
De ringde mig på kvällen och vi pratade i en halvtimme eller så. De beskrev jobbet, som i princip inte är något jobb alls...? Göra frukost till dem, skicka iväg dem till skolan kl 8.30. De kommer hem ca 16.00. Laga middag, tvätta kläder, hålla rummen snygga, köra dem till aktiviteter. Pappan sa: Ditt problem kommer vara att hitta saker att sysselsätta dig med.

Åt lunch med dem idag. Jättego mamma, vi kom bra överens OCH grädde på moset, trumvirvel tack: Hon gillar hästar. Uppvuxen med hoppning, som jag! Pappan är en sådan man nog måste lära sig hur han funkar, men han verkar väldigt trevlig också.

Så vi bestämde oss för att matcha. Sådär på en gång. Så jag flyttar senast på Fredag, förhoppningsvis innan dess. Just nu är det inte kul att bo här.

Will keep you posted.


Kommentarer
Postat av: jossu

I have to say that I'm so happy for you right now!Riikka told me about what's going on in there and I know excatly what is it like. And.. the time after you're already in rematch is even worst than the time before that.. that mom is doing everything that you feel miserable!

2011-10-05 @ 00:48:49
URL: http://jossuu.blogspot.com
Postat av: Gött syrran. Nu kör vi!

2011-10-05 @ 06:59:20
Postat av: Fröken Maria

Åhhh, vad skönt!!! Heja dig Alice. Jag håller tummarna för att du nu hamnar där du verkligen trivs och blir väl omhändertagen.



Många, många kramar till bästa Alice från mig.

2011-10-05 @ 08:26:18
Postat av: Fridsson

Va roligt för dig :D Hoppas det går vägen med denna familjen! (y) Keep up the good work! Miss u <3 Kramar!!

2011-10-05 @ 08:57:17
URL: http://lilleplommon.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Skönt att det gick så fort! Verkar ju som en toppen familj att hamna hos! :D

2011-10-05 @ 19:28:46
URL: http://whathappensinamerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0