Hi Redding, CT

Jag är framme nu!

Sitter i min nya säng i mitt nya hus i min nya "stad".

Blev hämtad kl 4 (eller nja, klockan blev 4.25). Var lite jobbigt att säga hejdå till mina små pojkar, men det kändes ändå okej. Hade nog varit jobbigare om det gått längre tid, både för dem och mig.

Bilfärd hem till nya huset med pappan och sonen. Jag kände att jag kom längre och längre bort ifrån civilisationen, om man säger så, detta är definitivt mer "landet" än Westport, men det är SÅ vackert!!
Kom hem och träffade dottern också, sedan blev jag visad till mitt rum och fick packa upp.
Jag kan bara säga att detta huset... Wow. Jag bor i ett mansion. Det är nästan lite smaklöst flashigt, men jag gillar't! Stort äre och inte alls lika lyhört som det var i förra huset. 
Närmsta grannen här är tydligen filmproducent och hans fru skådis! Ska spana efter dom :)
Mitt rum är... som taget ur en gammal film. Inrett i nån typ av fransk stil (?) och ALLT matchar. Har fortfarande eget badrum med: BADKAR!! Lycklig tjej som inte har badat badkar på 100 år, ikväll har jag legat i badet med en bok :)

Jag blev satt på prov på en gång och fick köra till dotterns dans ikväll, vilket gick bra. Det är dock mycket mer lantisvägar här och svårare att hitta. Sedan vart det middag på Subway och glass till efterrätt. Bondade med killen, vi har delvis samma musiksmak, hmm? Hur bra är det att jag lyssnar på samma musik som en 13 grabb...?
I bilen på vägen hem infann sig skönaste stämnningen då båda barnen och pappan sitter och säger kuk i bilen. Fråga mig inte hur vi kom in på det, för det var inte jag som började direkt, men när jag satt och gapflabbade åt dem så frågade de ju varför... Jag berättade inte exakt vad det betyder på svenska, men dom fattade vilket område det rör sig.

Dom verkar jättegoa, de här ungarna. Känns skönt att kunna kommunicera med dem på ett annat sätt. Pappan är lite upp och ner, men jag tror att man måste lära sig hur han fungerar, bara. Mamman har jag inte sett till idag, jag tror att hon inte mådde så bra och gick och la sig direkt efter jobbet.
Och just det: hundarna! Underbara små djur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0