"Little-Saturday...?"

Ja, Lillördag – eller nåt! Igår, visserligen, men bättre sent än aldrig antar jag.

 Åkte till Sara på förmiddagen. Sara bor i Darien, jag bor i Redding. Min GPS sa 39 minuter. ”Det ska vi allt bli två om!” Tänkte jag och vägrade låta min GPS ha rätt – jag vill inte ha så många bensinkronor till Sara...

45 minuter tog det att köra. Såe... Ganska så inte lyckad fight för min del

 Vi var några stycken – Sara, Alisa, Jag, Rickard och Dani - som skulle titta på avsnittet av Jerry Springer där Sara & co. Var med i publiken. Det gick inte heller så bra, för det visade sig att det var fel avsnitt som var på TV. Det slutade med att vi diskuterade huruvida problemen i showen är skådisar som visar eller riktiga människor, huruvida det måhända var luften som gör att vi alla är lite trötta, huruvida Star Wars eller Sagan om ringen är bäst... Och så vidare.

Sen åkte vi och köpte med oss lunch hem och satte oss för att kolla på hitta Nemo.

 Sen åkte jag hem och jobbade hela kvällen. Hade ett litet snack med mina värdföräldrar också, vilket kändes bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0