Monday morning, less effective

Morrn!

Helgen vart bra, avslutningen mindre bra.
Vart hos Astrid i Fairfield med Sara och Riikka (svensk, finsk) på Lördagen, sedan bar det av till Stamford mall igår.

Igår kväll när jag kom hem och loggade in på Facebook så fick jag dock en otrevlig överraskning som har med min värdfamilj att göra. Jag kommer eventuellt berätta en sammanfattad historia här, men inte just nu. Men det lutar åt rematch i alla fall, så mycket är ganska klart.

Well, eftersom detta är det som ockuperar min skalle just nu så har jag inte så värst mycket annat att komma med tyvärr.

Jo, ni kan få en bild på min första cheesecake ifrån The Cheesecake factory! Den var inte alls äcklig. Om jag får stanna i landet så kommer det bli fler.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0