Once again in NJ

Nu sitter jag i Olivens säng!
Igår eftermiddag vart sketstressig. Jag hade ju min älskade stund på hästryggen (som jag ska berätta mer om senare), sedan hem och "helgtvätta" som jag kallar det (dvs tvätta undan precis ALL tvätt så jag slipper på måndag), städa inför helgen (jag gillar att lämna det snyggt, speciellt när jag åker iväg), packa, köra ungar, köra Grand Theft auto style till Westport och tåget (som jag hann med med ca 1 minuts marginal), krångla mig igenom NYC med folk inrullade i toapapper och pumpadräkter and what not, krångla mig igenom port authority, slänga mig på bussen, bli avsläppt på fel hållplats av bussfan... Ja, ni fattar.
Tillslut hamnade jag i alla fall i Olivens trygga Honda, och vi åkte och käkade på TGIF (Thank god it's Friday). Det var helt okej. Sen åkte vi förbi Seven11 och shoppade Snapple och Ben & Jerry's och åkte hem till Olivia och slöade.
Min budgethelg insåg jag redan idag att det inte kommer bli nån budgethelg alls, för det ska snöa idag och mina nya vinterkängor som jag köpte i Sverige precis innan jag åkte tog självmord i förrgår. Suck. Det blir nya vinterskor för mig...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Ohyes, det var jag det! :) Fina, fina NYC. Har hunnit med fyra besök där under detta året, lite galet! Har förresten glömt att kika in här sen du korsade Atlanten - hur har det gått med allt? Trivs du? :))

2011-10-31 @ 01:34:42
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0