Rainy, Rainy Thursday

Okej, så jag har länge gottat mig åt att jag har haft så göttig höst här med solsken och varmt även när Sverigebor har haft regn och kallt. Idag har jag fått räkningen för det kan jag säga – det har regnat hela dagen. Som körsbäret på gräddbakelsen så haglade det lite nu på kvällen. Liksom bara för att understryka nederbörden.

Anyhow, det gjorde inte så värst mycket ändå för jag och Alisa åkte till Danbury mall. Danbury mall är ett RIKTIGT mall. Alltså ett sånt därnt stort köpcenter som man kan gå vilse i och där det finns en stor foodcourt. Såna som inte finns hemma.

Det blev minilite shopping för min del dock. Försöker spara inför nåt spännande som jag inte tänker berätta om riktigt än. Jag har inte visat något av det jag shoppat, jag undrar om det ens är någon som är intresserad...? Lämna en liten kommentar i så fall så kan jag bättra mig där.

Det bästa med Danbury mall är...: Cheesecake Factory. Maj godd, vad gott! Alisa och jag shoppade med oss varsinn och sedan satt vi hemma hos henne och smaskade.


Kommentarer
Postat av: Ems

Vi vill se Alice :D <3

2011-10-28 @ 14:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0