Rematch.

Jaha, där kom det. Nu är jag i rematch. Känns otroligt skönt.

Vill inte skriva så mycket om det här just nu när jag är mitt i det, kanske tar det efteråt när jag fått lite perspektiv.

Pratade med värdfamilj i morse och med LCC under eftermiddagen, vi hade exitmöte på en gång. Pratat med program directorn. Allt klappat och klart; från och med idag har jag 2 veckor på mig att hitta ny värdfamilj, annars är det bye bye america som gäller.

Har dock redan en matchning vilket är positivt! Ironiskt nog bor de bara 20 minuter bort... Jag pratade med dem nu under kvällen på telefon, och jag ska ev. åka och hälsa på dem imorgon kväll efter jobbet och få träffa föräldrarna, barnen och se huset. Och hundarna, de har två hundar också. Barnen är tvillingar på 13 år. Känns positivt! Hoppas de gillar mig tillbaka också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0