TGIF!!!




Men vart tar veckorna vägen?!

Igår firade jag 3 veckor i min "nya" värdfamilj, idag är det helg återigen! Det är någonting man får höra när man kommer hit av dem som varit här längre, att tiden kommer gå SÅ FORT, men man tror nog inte riktigt på det... Tills en dag när man plötsligt inser att det är på väg att bli vinter hemma och det var nästan sommar när man åkte hemifrån!

Idag har jag en sån där rolig, busy dag. Just nu ska jag strax ta mig i kragen och göra mig iordning, för kl 9.30 ska jag på Halloween breakfast hos min LCC. "Wear your costumes", sa hon... Hm.
Sedan kl 12.30 händer nåt annat spännande, som får fortsätta vara liiiite hemligt ett tag till.
Fullspäckad eftermiddag jobbmässigt, med samtal att ringa, en garderob som jag tänker organisera (inte för att någon bett mig utan för att jag får tuppjuck på den snart), köra ungar till nåt event och sedan ikväll: Åter till New Jersey! Oliven!

Jag har bestämt - det vet inte hon än - att vi har en budgethelg framför oss, men oj vad kul det ska bli!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0