Tisdag = tvättdag

Tjabba tjena hallå.

Men hur är läget då? Jo, rätt bra för att vara tisdag!
Skulle åkt till Danbury mall idag med Alisa egentligen, men det blev uppskjutet till torsdag så tisdag blev laundryday istället.
Tvätta. Är. Så. Tråkigt. Men är det någonting man måste vara beredd på när man åker som au pair så är det följande: Alla dagar kommer inte vara en parad av fun & excitement. En del dagar är slappardagar där man har på sig det enda man inte använder i garderoben för att man tvättar allt annat, och man sitter vid fejjan halva dagen - precis som hemma.

Annars har jag lite spännande grejer på gång, men det tänker jag hålla lite på än så länge. Okej, inte sååå spännande kanske, men för mig är det görspännande!

Ikväll ska jag på Starbucksdejt med Astrid. Vi ska snacka Chicago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0