Vardag

Tja, peoples, det börjar ju bli vardag det här med!

Imorse efter att kidsen sprungit hals över huvud till bussen och jag laddat tvättis FULL med helgens kläder, så begav jag mig ut på promenix här i hoodsen. Jäklarns så grannt det är kan jag meddela...! Vattenfall och grejer. Lämnade kameran hemma dock, får bli enannanda.
Rejält kondispass är det också, för backarna här är inte nådiga! Hjärtat fick jobba ordentligt, trots att det bara var skritt som gällde.

Sen vart det snabbdusch och in till Westport som vart på schemat. Köpte med mig lunch från Mickey D's och åkte hem till Riikka för att dela med mig, generös som jag är. Fast hon fick betala sin lunch. Jag är väl ingen välgörenhet heller? ;)
Sedan åkte vi först ett par ärenden å hennes vägnar och sedan till Bank of America för min skull - äntligen fick jag tummen ur! Så nu har jag finally konto! Och jag får en häst på mitt kort sen, hur coolt är inte det?

Nu jobbar jag, jobbigt. Sedan ska jag tillbaka till Westport för å träffa tjejerna på Starbucks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0